himmerman

Alla inlägg den 21 november 2010

Av johanna himmerman - 21 november 2010 21:05

  

21:10*


tjo, jag sitter o kollar på discovery just nu. det är typ ett program som handlar om en familj som blir fast i snön med deras bil & det är snö storm o dom håller på att dö :o

men det är super bra (y

nu är reklamen slut... så jag måste kila ner o kolla igen. så vi hörs imorgon ! :D

Av johanna himmerman - 21 november 2010 20:50

  

tjo, jag sitter o kollar på discovery just nu. det är typ ett program som handlar om en familj som blir fast i snön med deras bil & detär snö storn o dom håller på att dö :o

men det är super bra (y

nu är reklamen slut... så jag måste kila ner o kolla igen. så vi hörs imorgon ! :D

Av johanna himmerman - 21 november 2010 18:53

tjosan, jag ska snart ta o smaka på en av mina kladdiga neger bollar   

ah, det finns inte så mycket mer att skriva. men på filmen rullar jag & rickard negerbollarna i kokos ;d


Av johanna himmerman - 21 november 2010 17:44

helu. jag o rickard har precis bakat negerbollar   

och innan de var vi ute i snön, den försvinner ju snart igen   

men rickard är inte super bra på att rulla bollarna i kokkosen. han rullade bara bara på ena sidan xd

o jag var inte heller så bra, jag la i alldeles för mycket smör så dom blev aldelles kladdiga o äckliga ;s


  

  

  

hihi, looken är på bilderna också



Av johanna himmerman - 21 november 2010 15:27


är det bara jag som tycker att dom här skorna är grymmt snygga ? (h


     


  


  

Av johanna himmerman - 21 november 2010 14:12

   hej, vi kom nyss hem. men jag köpte en klocka som är som en ring  mamma hittade den, så jag köpte den. fast den funkar inte -.-

oså köpte jag liten burk o ha typ smycken i eller nått.

+ choklad !   

så jag sitter o äter choklad just nu, vi ska snart äta tror jag. vi ska äta hemgjord pizza (h


  

/ johi




Av johanna himmerman - 21 november 2010 12:10

  

jag vaknade för en stund sen, o vi ska kanske åka till en marknad i vedum snart.

de snöar ute igen, jag gillar snö   

haha, men nu ska jag gå o fixa mej lite, ifall vi ska på marknaden.


/ johi


Tidigare månad - Senare månad

.


hej, jag heter johanna och fyller 13 år i december. på bloggen skriver jag om vad som händer. hoppas ni gillar den / J

följ via

bloglovin

Fråga mig

17 besvarade frågor

Omröstning

vad tycker du bäst om på min blogg ?
 bilderna
 sättet jag skriver
 updateringen
 desigen
 det jag skriver om

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
<<< November 2010
>>>

Länkar

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards