himmerman

Alla inlägg under oktober 2010

Av johanna himmerman - 31 oktober 2010 19:41

hej, farmor o jakob är o köper pizza på marino * mums * & ja ser på film i datorn, ja ser på " allt för min syster " , men vi syns väll senare..

 
Av johanna himmerman - 31 oktober 2010 12:51

hi.

jag  o olivia har precit ätit glass, och nu sitte vi o kollar på x - effekt    

jag har gjort en ny blogg åt olivia också,  så kolla på den - www.ovb.bloggplatsen.se

olivia ska snart åka, så när hon har åkt ska jag packa o lite sånt,


  

/ J


Av johanna himmerman - 31 oktober 2010 11:23

hejsan, 

klockan 14:00 idag ska jag o jakob till farmor, vi ska sova där. hon har inget internet på hennes dator så vi får se hur de blir med updateringen då.

 

igår när vi skulle gå o sova. då delade jag, vilma & olivia på min säng, fattar ni hur trångt de blev eller ? o jag fick ligga i mitten så jag fick ju ingen plats alls, o vilma ramlade ner några gånger -.-


- men olivia ska hem runt 13:00 - och nu ska vi gå ut   


 

/ J

Av johanna himmerman - 31 oktober 2010 10:57

  hejsan,  vi gick o la oss 03:30 igår -.-

oså vaknade vi 08:00 !!! i trodde klockan va 09:00 för man måste ju ställa tbx klockan 1 h nu

men vilma drog hem 09:30 och jag o olivia har städat på mitt rum, de såg ut som en svinstia. de låg chips & choklad överallt -.-


men jag o olivia ska nog gå ut o fota nu, så vi hörs sen   


  

bild från städningen - ursäkta min morgon friss -.-

Av johanna himmerman - 31 oktober 2010 00:37

   hejsan, vilma sov här iaf ;)

men kajsa har precis åkt hem. så nu är de bara jag,olivia & vilma (y

vi sitter o kollar på film, sleep over   

ni får bilder & sånt imorgon. för jag orkar inte lägga in bilderna på datorn -.-


   vi syns senare

Av johanna himmerman - 30 oktober 2010 22:57

 

det blir ingen vilma inatt, hon kunde inte sova här längre. eller kanske... vi får se ;)

men olivia ska sova här iaf :D


jag tror vi ska kolla på ngn film nu, men vi syns senare    

Av johanna himmerman - 30 oktober 2010 21:21

hejsan, vi har varit ute & gått bus elr godis nu (y

vi fick lite godis & pengar ! (Y


men, vilma ska sova här oxå. kajsa kunde inte sova här så hon ska hem 00:00

snabb bloggning.


   

2 bilder från förut  

Av johanna himmerman - 30 oktober 2010 17:16

hello, förlåt för dålig updatreing idag, men på morgonen åkte vi till en julmarknad i kinne kulle, den var rätt så tråkigt -.-

men vi kom hem för ca: 30 min sen & snart kommer olivia. då ska vi fixa oss inför kvällen. vid 19:00 kommer kajsa & vilma   

vi ska gå bus eller godis, men jag vet inte vad ja ska va. jag tror de blir djävul   

 

   / J

.


hej, jag heter johanna och fyller 13 år i december. på bloggen skriver jag om vad som händer. hoppas ni gillar den / J

följ via

bloglovin

Fråga mig

17 besvarade frågor

Omröstning

vad tycker du bäst om på min blogg ?
 bilderna
 sättet jag skriver
 updateringen
 desigen
 det jag skriver om

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Länkar

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards