himmerman

Alla inlägg den 9 november 2010

Av johanna himmerman - 9 november 2010 21:10

  

hej, jag sitter o kollar på nogåt på 5.an jag kommer inte ihåg va de heter. greys antomom ? haha, men vilma ringde för några minuter sen, vi pratade typ bara i 2 minuter xd

 

juste, ja kom 3.a i en gokart cup - förbunds mästerskapet * stolt *

men jag ska hoppa in i duschen nu, så vi syns imorgon ! ♥

Av johanna himmerman - 9 november 2010 20:04

rubriken   


okej, detta blir inget roligt inlägg. för jag mår inte bra nu, det har hänt lite saker jag är inte osams med någon. men det har hänt saker.

det är även därför det inte har blivit nogån updatering idag...

-------------------------------------------------------------------------------------------------


men skolan var okej det var snöstorm ute. o några minuter innan bussen skulle komma blev jag ute låst på skolan. så jag fick stå där ute i snöstormen -.-


har inget vettigare att skriva om, ni kanske märker att jag inte mår bra

/ johanna

Av johanna himmerman - 9 november 2010 07:14

 

godmorgon, det snöar jätte mycket ute. de är värsta stormen  

när jag åker till skolan sen, har jag ingen lust att släppa ut LEO i detta vädret, men jag måste   

för jag är ensam hemma. fast min buss kommer inte fören 08:20 så han kan va inne ett tag till, fast nu ska jag gå o borsta tänderna   


/ himmerman

Tidigare månad - Senare månad

.


hej, jag heter johanna och fyller 13 år i december. på bloggen skriver jag om vad som händer. hoppas ni gillar den / J

följ via

bloglovin

Fråga mig

17 besvarade frågor

Omröstning

vad tycker du bäst om på min blogg ?
 bilderna
 sättet jag skriver
 updateringen
 desigen
 det jag skriver om

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
<<< November 2010
>>>

Länkar

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards