himmerman

Alla inlägg den 1 november 2010

Av johanna himmerman - 1 november 2010 19:36

det hände absolut ingenting med mitt hår,

men just nu sitter jag & kollar på 2/1 män   

asså, jag har ingenting att skriva om, för det har inte hänt nått sen sist jag bloggade   


 

men så här kommer mitt höstlov se ut (y'  


Av johanna himmerman - 1 november 2010 18:23

jag ska hopa in i duchen nu, jag ska prova silver shampot jag fick av olivia, det tar ju bort gula toner i ljust hår o jag har ju inte precis ljust hår, men vi får väll se vad som händer   

  

Av johanna himmerman - 1 november 2010 17:48

hola, som ni kanske märker är jag hemma nu ;)


jag & nathalie skulle filma varsin gång när vi åkte hissen, o jag åkte lite fel jag skulle åka längs upp oså åkte jag längst ner istället -.-

men, jag håller på att ladda upp filmen på youtube just nu, så jag lägger upp den här snart   

     2 bilder från förut idag ;p


Av johanna himmerman - 1 november 2010 15:10

hej, ja o nathalie drar till ica igen nu, imorgon ska jag till ullared :D

jag har aldrig varit där, men alla säger att de är stort & kul   

men vi syns när jag kommer hem :)


   / himmerman


Av johanna himmerman - 1 november 2010 14:34

  

hej, jag sitter hos nathalie nu, vi sitter vid olika datorer :)

, jag drog hit runt 12:00 men vi åkte upp till ica förut, man kan ju se nästan hela vara om man ställer sej i taket.

oså va vi lite med rebecka ström & veronica   




Tidigare månad - Senare månad

.


hej, jag heter johanna och fyller 13 år i december. på bloggen skriver jag om vad som händer. hoppas ni gillar den / J

följ via

bloglovin

Fråga mig

17 besvarade frågor

Omröstning

vad tycker du bäst om på min blogg ?
 bilderna
 sättet jag skriver
 updateringen
 desigen
 det jag skriver om

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
<<< November 2010
>>>

Länkar

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards