himmerman

Alla inlägg den 5 november 2010

Av johanna himmerman - 5 november 2010 23:01

GODNATT, nu går jag o kollar o film.


puss   

Av johanna himmerman - 5 november 2010 22:21

  

just nu sitter jag o kollar på kenzas & tyras show - så bra !

 

men detta blir nog de sista inlägget för när jag har kollat klart på showen. då ska jag nog krypa ner i soffan o sätta på någon komedi film   

Av johanna himmerman - 5 november 2010 21:13

... haha, hur stavas sour cream ? ;o

 

anyway, jag sitter o kollar på idol just nu. olle och elin äger !

 

vi  åt  tårtan förut, den var rätt så god  

men ifall inte elin kan sova över imorn... hänger jag med mamma till nossebro o träffar emma johansson   


  

/ johanna


Av johanna himmerman - 5 november 2010 16:52

  

jag vet verkligen inte vilken jag ska köpa :o

 

nokia c3: den har 2.0 megapixel, den är inte så dyr. den kostar bara 1190 :-

nokia x3: den har tought skärm, det finns en musik knapp, så man kommer direkt till musiken. den kostar 1549 :-


ja vet, de blev lite dålig beskrivning på dom, men om jag ska köpa nokia x3 ska jag ha en blå ;)

men vilken tycker ni att jag ska köpa ?

Av johanna himmerman - 5 november 2010 16:20

  

.... blev så här, haha. det kanske inte syns men grädden är Lila, oså är de en arraks boll i mitten... vi ska äta den efter maten o de finns ju en massa andra saker i också   

jag har letat runt på cyber photo lite efter en ny mobil också, o jag hittade en som jag vill ha, ni kan se bild på den på www.zajo.bloggplatsen.se <-- tryck


/ J



Av johanna himmerman - 5 november 2010 12:27

hej, ja har varit inne i vara o köpt  strössel som vi ska ha i grädden   

så vi har precit kommit hem nu, o jag o bästa  pappa ska baka tårtan nu   


ni får väl bild på tårtan när den är klar... / J

 

Av johanna himmerman - 5 november 2010 08:12

  

hello , pappa och jakob är inne i vara o köper bröd ,men det blir inget bad idag, istället blir de tårtbakning med pappa. oså kommer jag säker att va med zanna lite om hon är hemma   


Tidigare månad - Senare månad

.


hej, jag heter johanna och fyller 13 år i december. på bloggen skriver jag om vad som händer. hoppas ni gillar den / J

följ via

bloglovin

Fråga mig

17 besvarade frågor

Omröstning

vad tycker du bäst om på min blogg ?
 bilderna
 sättet jag skriver
 updateringen
 desigen
 det jag skriver om

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
<<< November 2010
>>>

Länkar

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards