himmerman

Alla inlägg den 22 oktober 2010

Av johanna himmerman - 22 oktober 2010 22:31

  

hi. jag är jätte trött, men ja ska inte gå o lägga mej än, ja ska sätta på nån film & krypa ner i soffan   

imorgon ska jag städa mitt rum hela dagen.

ni får bilder & mer inlägg imorgon ! 

Av johanna himmerman - 22 oktober 2010 21:29

 just nu sitter jag bara vid datorn, alla andra sitter i vardags rummet o äter chips men jag orkar inte äta några chips >.<

som ni ser på bilden, är felicia jätte trött, hon vinglar när hon går    


det går inte at logga in på min facebook längre :o

de kmr upp en ruta där de står webbsidan kan inte visas -.-


men jag har tagit lite kort, men jag tog med systemen & jag orkar inte lägga in bilderna på datorn just nu, så ni får det senare lr imorn   

/ j


Av johanna himmerman - 22 oktober 2010 20:02

nu är de idol som gäller, med lite chips så  blir de toppen !


  

Av johanna himmerman - 22 oktober 2010 19:25

  

 

 

lite gulligt ju, jag älskar dej !   

du är den som inte sviker, o finns alltid där. du är en ängel   


Av johanna himmerman - 22 oktober 2010 18:59

  

hej, jennie, kaj & flisan är  här nu (y

vi ska äta varma mackor, o sen ska vi äta chips   

annnars har jag städat o lite annat, jag har lagt upp alla priserna på den nya hyllan...

vi ska äta nu, så bye

Av johanna himmerman - 22 oktober 2010 17:17

hejsan, ja missade bussen. för jag trodde att bussen gick 16:10 men den gick 15:20 -.-

så då var jag md olivia  tills mamma kom o hämta mej, elr ja gick till rickards dagis oså hämtade hon oss där   

så jag har precit kommit hem, o jennie o kaj kommer snart   


  

  

den sista bilden blev inte så bra ^^

Av johanna himmerman - 22 oktober 2010 15:14

hey, ja sitter på torsbo med olivia fast vi ska snart gå, viktoria & daniel var i vara förut !

ja fick några kort, fast ni får dom  när jag kmr hem   

det har inte snöat idag, härligt !

o vi fick sluta 1 h tidigare :D


/ johanna

Av johanna himmerman - 22 oktober 2010 06:35

  

ja vaknde precis ..... nu !

den här veckan har gått otroligt fort, de var ju inte länge sen de va måndag ^^

men ikväll kommer jennie o kaj, dom skulle få någon present. jag skulle vart med sanna men då kan jag ju inte   

  

bild på snön, den är tagen precis ... nu !  

.


hej, jag heter johanna och fyller 13 år i december. på bloggen skriver jag om vad som händer. hoppas ni gillar den / J

följ via

bloglovin

Fråga mig

17 besvarade frågor

Omröstning

vad tycker du bäst om på min blogg ?
 bilderna
 sättet jag skriver
 updateringen
 desigen
 det jag skriver om

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Länkar

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards