himmerman

Alla inlägg under september 2010

Av johanna himmerman - 30 september 2010 20:50

hey, ja kollar på citronträd & motor olja

den handlar om en gubbe som har en motorcykel o han vill slå nytt rekord på tid i den motorscykeln, så han åker till andra sidan jorden, o han är med i tävlingen o slår nytt rekord ! men han bränner upp hela benet.

men ja rekomendera den verkligen ! :D

  

detta blir det sista inlägget för idag, så godnatt

Av johanna himmerman - 30 september 2010 17:41

hej. ja kom hem från skolan för en stund sen, jag åt varma mackor när ja kom hem     o nu sitter jag o äter klubbor som jag köpte på stefans foto förut innan bussen gick (:

matte provet gick kanske bra ;$

men imorn ska nog jag o sanna va, o då ska vi åka till jämnasjön tror jag*

o förlåt för dålig updatering idag, men jag har inte hunnit -.-

  

Av johanna himmerman - 29 september 2010 21:01

  

 haha, jag,olivia & zanna  skulle gunga alla tre idag, o då ramlade jag av ;$

bild från förut idag (:

jag sitter o kollar på idol nu, jag vet vilka som jag vill gå vidare nu iaf, men de säger jag inte   

/ johanna

Av johanna himmerman - 29 september 2010 19:40

jag kollar på 2/1 män

o ja ska snart ta o äta nått, jag har bara ätit en macka idag ;o

o chips (a) 

så jag är rätt så hungrig nu,

vilma, du får komma till skolan snart :o

ja saknar ju dej     

 

/ johanna 

Av johanna himmerman - 29 september 2010 19:12

       hey, ja kom hem från vedum nyss, ja, linn o oliva åkte till vedum o va där, sen träffade vi zanna så hon va med också,

vi gick till nordvallen o kollade när några hade träning också, o paula va där (:

outfiten ser ni på bilderna också... ;)

men humor,

jag: zanna ät inte upp alla chipsen.

zanna: nejdå

nästa sekund - zanna tappar hela påsen   

              

      

/ johanna

Av johanna himmerman - 29 september 2010 07:49

tju, ja gick upp runt 06:00

o ja håller på att somna framför datorn    

idag slutar vi 13:10 gött !

ja o elin kanske ska va iaf, men ja vet inte, men vi hörs då (:


  

/ johanna

Av johanna himmerman - 28 september 2010 21:22

godnatt !

nu går jag o lägger mej snart, jag o elin ska inte va imorn, men jag försöker nå sanna, men hon svara inte :o

men vi hörs imorgon ! :D


 

 

/ johanna :D

Av johanna himmerman - 28 september 2010 20:55

  

/ johanna

.


hej, jag heter johanna och fyller 13 år i december. på bloggen skriver jag om vad som händer. hoppas ni gillar den / J

följ via

bloglovin

Fråga mig

17 besvarade frågor

Omröstning

vad tycker du bäst om på min blogg ?
 bilderna
 sättet jag skriver
 updateringen
 desigen
 det jag skriver om

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Länkar

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards